2015 i bilder
Mitt 2015 genom kameralinsen. Vi börjar i mars där jag tidigast hade bilder från och går sen vidare med de bilder jag är mest stolt över från olika händelser, tills vi kommer till december. Enjoy! :)
 
Mycket hästbilder, naturbilder och annat smått och gott...
 
...och en väldigt najs fotografering med Elin och Hanna...
 
...Stockholmsresan i maj, minne för livet!
 
Nån enstaka ridbild blev det också, mamma som fotat denna på mig och min pärla.
 
Sommaren bjöd på otroligt mycket naturfotografering...
 
... många lyckade fotosessions...
 
...lillebrors konfirmation...
 
...sommarpartaj med fina vänner...
 
...väldigt få, men väldigt roliga dagar på stranden...
 
...lite mer vacker natur...
 
.. en enda, men mysig, båttur...
 
...nakenbad och några superdagar på bastuflotten.
 
Min fina poa njuter i solen.
 
Avslutade sen med en fjälvvandring att minnas.
 
Sen kom hösten...
 
...då det blev en fantastiskt lyckad fotosession med Elin och Agnes...
 
...köpte även mitt 50mm, första bilden!
 
Även här blev det mycket naturfotografering...
 
..och lite hästfotografering...
 
...samt lite innbandy.
 
Sen kom vintern, och den riktiga snön (som i princip är borta nu...)
 
Firade jul hemma med släkten och hade allmänt trevligt...
 
...några av julklapparna. Handcreme + ett läppsyl, presentkort på Parelle och ett doftljus som doftar underbart!
 
Avslutade året på bästa sätt med en massa människor på Livskraft i Älvsbyn. 2015 var ett hyfsat år men jag tror att 2016 kommer att bli ännu bättre. Det är året jag fyller 18, tar körkort, börjar sista året på gymnasiet, ser Coldplay i Stockholm, åker utomlands med familjen, jobbar och tjänar mycket pengar. Mycket kommer förändras det här året, till det bättre förhoppningsvis! Gott nytt år :D
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress